Post by vortalacopat on Mar 11, 2022 21:47:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Quizizz: Play to learn ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Quizizz: Play to learn IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mai multe cristale ▞▞▞
▞▞▞ Quizizz: Play to learn 2022 version ▞▞▞
perfect!!!!
Aplicație foarte bună pentru studenții seniori și juniori. Bun și pentru pregătirea examenului
Quizizz: Play to learn - Descărcați gratuit pentru Android
Quizizz: Play to learn Educação pgbg
Această aplicație nu este disponibilă în hindi, ce dezamăgire, având în vedere că această aplicație este construită în India.
Este bine, dar unele dintre power-up-uri nu funcționează ca răspunsul pentru eliminarea unui singur și eliminarea jumătate
Trist și fericit
Quizizz: Mainkan untuk belajar Pendidikan keb
Este foarte bună pentru a învăța
Această aplicație este perfectă pentru studenți. Sunt student și în timpul orelor online i-a ajutat foarte mult pe studenți și profesori.
Lame app haha 11/10-cea mai proastă aplicație a anului Folosește mai bine formularul Google haha Du-te la heal xp Nu pot să cred că această aplicație a primit o evaluare de 4,7 utilizatori. Ugh, poate -4,7? Și acest rating se bazează pe experiența mea lol
TARĂ!!
Este într-adevăr o aplicație benefică..După finalizarea unui capitol vă puteți testa aici..
Reclamele spun că este gratuit, dar pentru a face lecții cu video, audio și fotografii este nevoie de bani
E-Bike Tycoon Simulation xpj
Este cea mai frumoasă aplicație ever!
Quizizz: Play to learn Образование rac
Îmi place această aplicație, dar este foarte enervant din cauza pop-up-ului de reîncărcare de cele mai multe ori. Se spune că am o eroare sau vă rugăm să reconectați, nu pot continua să-l folosesc din cauza asta. Vă rog să-mi remediați problema.
Bine!!poți adăuga mai multe întrebări și categorii și poți lăsa pe oricine să își redenumească sine
misto
Este greu dar foarte interesant